ZADAJ PYTANIE POŁOŻNEJ - JAK TO DZIAŁA


Kochani! Mam dla Was wspaniałą informację. Obiecana zakładka z poradami położnej już wczoraj wieczorem pojawiła się na blogu. To miejsce, gdzie bez skrępowania możecie zadawać pytania, i pisać o swoich obawach, a nasza położna w prywatnym mailu Wam na nie odpowie.

Kim jest nasza położna?

Natalia jest przede wszystkim wspaniałą, niesamowicie ciepłą osobą i mamą dwójki cudnych dziewczynek. Pracuje jako położna na oddziale szpitalnym. Świetnie łączy swoje wieloletnie doświadczenie pracy zawodowej wraz z doświadczeniem bycia mamą. Jest zafascynowana macierzyństwem, rozwojem dziecka i swoją pracą. I bardzo chętnie odpowie na Wasze pytania.

Skąd taki pomysł?

Kiedy tworzyłam tego bloga, chciałam stworzyć miejsce, w którym rodzice znajdą wsparcie, gdzie przeczytają ciekawe artykuły, skorzystają z porad. Miejsce, które choć w małym stopniu pomoże im spojrzeć na rodzicielstwo z pozytywnej strony i pokochać fakt bycia rodzicami. Zależało mi bardzo na promocji Masażu Niemowląt jako fantastycznej metody wspomagania rozwoju i budowania wspaniałej więzi z dzieckiem. W miarę prowadzenia bloga, wszystko zaczęło się składać w całość i do siebie pasować. Od kwietnia, kiedy powstał blog, wchodzi na niego coraz więcej osób, mamy coraz więcej faceboowowych fanów, osób, które nas śledzą cyklicznie. Wiele osób pytało mnie, o sprawy związane z porodem, opieką nad maluszkiem. Jestem mamą i mam sporą wiedzę w tym zakresie, jednak nie lubię wchodzić w nie swoje kompetencje. W zakresie położnictwa mogę Wam tylko pisać o swoim doświadczeniu i o tym, co przeczytałam w książkach, ale nie jest to poparte doświadczeniem zawodowym. Ja wolę pozostać psychologiem i instruktorem masażu niemowląt :) Czuję się w tym dobra i wiem, że dzięki temu jestem szczera i prawdziwa. I wolę zostać w swojej dziedzinie. Oczywiście nie chciałam zostawiać Was samych z Waszymi pytaniami i problemami i stąd właśnie w mojej głowie zrodził się pomysł współpracy z Natalią. Natalii bardzo pomysł sie spodobał, a dzięki pomocy kochanej Edyty, na blogu powstało miejsce, gdzie już dziś możecie zadawać pytania z zakresu opieki nad noworodkiem, porodu i przebiegu ciąży. 

Jak to działa?

Wystarczy kliknąć na baner Zadaj Pytanie Położnej. Zostaniecie odesłani do formularza, w którym możecie zadać swoje pytanie i wysłać do Natalii. Odpowiedź dostaniecie na prywatnego maila. Jeśli pytania będą się powielać, Natalia będzie pisać dla nas gościnne artykuły, w których poruszać będzie konkretny temat.

Już dziś zapraszam Was serdecznie do bezskrępowanego zadawania pytań. Pamiętajcie, że żadne pytanie nie jest banalne ani śmieszne ani głupie. Zamiast się stresować i próbować znaleźć odpowiedź samemu, skorzystajcie z darmowej porady specjalistki :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz