CO NAS CZEKA WE WRZEŚNIU

Źródło
Sierpień już prawie dobiega końca. Był to dla mnie miesiąc wyjątkowy i pracowity. Niesamowicie rodzinny i w związku z upałami, prawdziwie wakacyjny. Obfitujący w różne propozycje i 'wielkie' wiadomości. Wszystko to, co dzieję się w tym miesiącu, zaowocuje już we wrześniu.

Z kalendarza...

1. Amelka idzie do przedszkola.

Pierwsze wydarzenie jest bardzo prywatne. Już 1 września moja córeczka idzie do przedszkola.  Bardzo się cieszę z tego faktu, ale nie ukrywam, że mam trochę obaw: jak zniesie rozstanie, czy będzie tęsknić za mną, czy nie będzie chorować i wiele innych. Z drugiej strony wiem, że idzie do przedszkola z grupką swoich najlepszych dziecięcych przyjaciół, więc nie będzie się czuła taka samotna.  Wciąż nie mogę uwierzyć, że już jest taka duża. Moja mała dziewczynka
Przygotowania trwają. W przyszłym tygodniu zaczynamy przedszkolną adaptację. Poza tym rozmawiamy o przedszkolu w domu, czytamy książeczki o przedszkolu i czasem chodzimy zagladać tam przez okno. Czeka nas jeszcze zakup plecaczka i woreczka na kapcie. O tym, w jaki sposób ułatwić dziecku pójście do przedszkola pisałam tu.

2. Pokazowe Warsztaty Masażu Niemowląt.

7 września poprowadzę dla Was pokazowe warsztaty Masażu Niemowląt na kiermaszu ubranek i akcesoriów dziecięcych - Kraków Łał w budynku Forum Przestrzenie, przy ulicy Konopnickiej w Krakowie. Pierwsze takie warsztaty odbyły się już na majowej odsłonie Łał i cieszyły się dużym zainteresowaniem. Zdjęcia z zajęć możecie obejrzeć tu.
Na kiermaszu możecie nacieszyć oko przepięknymi wyrobami polskich niszowych marek dziecięcych. Od razu ostrzegam, że nie sposób czegoś nie kupić :)
Konkretne godziny warsztatów Masażu podane zostaną wkrótce na stronie facebookowej Kraków Łał.
Serdecznie zapraszam!

3. Szkoła Rodzenia w Centrum Rodzinki.

Wspominałam jakiś czas temu na facebooku, że już niedługo spotkacie mnie na zajęciach w Centrum Rodzinki. To wspaniałe, stworzone z wielką pasją miejsce przygotowało dla Was niesamowicie kompleksową ofertę. Od zajęć szkoły rodzenia, poprzez warsztaty dla mam, tatusiów, porady psychologiczne, zajęcia ruchowe, typu joga, a nawet tantra, cooworking i przedszkole dla Waszych maluchów. Koniecznie wejdźcie na stronę. Czeka tam na Was sporo ciekawych propozycji.
Pierwsza Szkoła Rodzenia w Centrum Rodzinki rusza już 11 września. W programie szkoły planowane są zajęcia z wyjątkowymi, doświadczonymi położnymi, psychologiem i fizjoterapeutą. Ja poprowadzę dla Was dwugodzinne warsztaty wpowadzające w tajniki rodzicielstwa z elementami Masażu Niemowląt. 
Jeśli chcecie zapisać się na Kurs Masażu, to zapraszam do zapisów tu.

4. Mój wielki dzień.

17 września to mój Wielki Dzień. Zaczynam moją wymarzoną pracę. Szczegółów jeszcze nie zdradzę. Dowiecie się już niebawem :) Moja radość i ekscytacja, możecie sobie wyobrazić - ogromna!

5. Spotkanie Blogujących Rodziców.

28 września spotkam się z innymi blgującymi mamami i tatami na spotkaniu, zorganizowanym przez Edytkę z Life Skills AcademyBam - Blogujące Mamy. W planie 3 godziny inspirującch warsztatów oraz rozmów z niesamowicie kreatywnymi osobami. Już się nie mogę doczekać.

Jak sami widzicie wydarzeń całkiem sporo. Wrzesień będzie pracowity i niesamowicie ekscytujący. Najważniejsza jest w tym wszystkim moja córeczka i jej pierwsze chwile w przedszkolu. Mam nadzieję, że sprostam sytuacji i będę dla niej wystarczającym wsparciem.

A Wy, jakie macie plany na przyszły miesiąc?



2 komentarze:

  1. u nie też dużo będzie się działo,mogę powiedzieć, że od września zaczynam nowe życie
    spotkamy się na spotkaniu 28 września....będę:)))
    Właśnie zaczęłam myśleć, gdzie mogłabym się zatrzymać na dwie noce, chodzi mi o jakiś hotel blisko, bo przy okazji chcę coś pozwiedzać w Krakowie
    Możesz coś polecić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale!Wrzesień pełen wrażeń i spotkań :)
      Co do noclegu, to pomyślę. Spotkanie jest w centrum,więc fajnie byłoby znaleźć coś niedaleko.Dam znać, jak coś znajdę!

      Usuń