Mam Plan - Trening Online dla Mam


Drogie Mamy, spotykam się z wami od lat, sama jestem mamą dwójki małych dzieci i wiem, że czasem nie jest łatwo. Wiem również, że można żyć tak jak się chce, z miłością, pasją i radością życia. Zmiana postawy, nastawienia i nauka prostych umiejętności może zmienić nasze życie o 180 stopni. 
Wiele razy dostawałam maile, w których pisałyście że fajnie byłoby się spotkać i pogadać i czegoś wspólnie nauczyć. Wiele z was blokowała odległość i nie mogłyście skorzystac z prowadzonych przeze mnie warsztatów stacjonarnych. 

W odpowiedzi na wasze i moje potrzeby stworzyłam warsztaty i treningi online i z wielką przyjemnością informuję, że już ruszyły zapisy na pierwszy 7 dniowy trening online z Wszechogarniania :)

Pierwsza edycja warsztatów odębdzie się już 14-20 września. 
Zapisy trwają od 03-31 sierpnia
Koszt udziału: 139 zł
Promocja dla pierwszych 30 osób, które się zapiszą na kurs - 89 zł :)

Motto treningu:

Planuj, realizuj, dbaj o siebie, bądź świadoma, odkrywaj pasje i ciesz się życiem. 

Opis treningu:

W ciągu 7 dni poznasz techniki, które pomogą ci:
-zmienić sposób postrzegania siebie
-poczuć swoją wartosć i siłę
-wzmocnić swoje mocne strony
-odkryć pasje
-wyzwolić w sobie luz i poczucie humoru
-zadbać o siebie i swoje potrzeby
-polubić macierzyństwo i czerpać z niego szczerą przyjemność.


Jak wygląda trening?

Każdego dnia otrzymasz ode mnie maila z materiałami do pracy. Znajdziesz w nich zarówno ćwiczenia do wykonania, zadania na konkretny dzień, inspiracje i motywacje. Poza tym podczas trwania treningu będziesz w stałym kontakcie ze mną i otrzymasz moje wsparcie takze po zakończeniu kursu.


Co odkryjesz?

Odkryjesz co chcesz robić i jak sprawić, aby to co robisz dawało ci maximum przyjemności. Nabierzesz dystansu do siebie, życia i swoich dzieci. Weźmiesz odpowiedzialnośc za swoje nastawienie i wybory. Poczujesz swoją siłę i polubisz swoje niedskonałosci. Odkryjesz na nowo pasje. A przede wszystkim zaczniesz się więcej śmiać i przestaniesz się przejmować błahostkami.


Link do wydarzenia:



0 komentarze:

Prześlij komentarz